Σε αυτόν τον οδηγό θα δούμε γιατί τα μηνύματά σου δεν μετατρέπουν τον αναγνώστη σε πελάτη και τι πρέπει να βελτιώσεις στην email marketing στρατηγική σου για να μετατρέψεις τα κλικ σε ευρώ.

Δωρεάν σεμινάριο – workshop κλείσε την θέση σου, πάτησε ΕΔΩ

Πιθανές αιτίες 

Αιτία 1. Το Περιεχόμενο των e-mails δεν προσφέρει όφελος

Τα email σου δεν μετατρέπουν την πληροφορία σε όφελος για τους συνδρομητές σου.  (στείρα γνώση)

Λύση: 

Περιέγραψε τους στα email που στέλνεις το ΠΩΣ θα το κάνει και όχι ΤΙ πρέπει να κάνει Παράδειγμα,  αντί να πεις: Το μυστικό για να φτιάξεις ψωμί που φουσκώνει είναι η μαγiα να είναι στην κατάλληλη θερμοκρασία, Να μην ανοίξεις το φούρνο  κατά τη διάρκεια του ψησίματος κτλ. 

Αντί για αυτό δώσε τους πολύ συγκεκριμένες οδηγίες για το πώς θα το κάνουν:  παράδειγμα,  όταν ρίχνεις το νερό στη μαγιά για να την διαλύσεις αν δεν έχεις θερμόμετρο θα πρέπει να δοκιμάσεις το νερό με το χέρι σου να μην είναι παγωμένο αλλά να είναι και σε μία τέτοια θερμοκρασία πού να το δέχεσαι ευχάριστα.

Επίσης το σκεύος που θα το βάλεις να είναι σε θερμοκρασία δωματίου γιατί διαφορετικά μπορεί το ένζυμο να καταστραφεί. 

Δίνοντας τους πληροφορίες αξίας που δείχνουν ότι έχεις εμπειρία σε αυτό που λες το κοινό αρχίζει και σε εμπιστεύεται,  ξεκινάει να διαβάζει ανελλιπώς τα e-mail σου και όταν φτάσει η στιγμή που θα τους προτείνεις να αγοράσουν κάτι θα έχεις αυξήσει τις πιθανότητες να σε εμπιστευτούν και να μπουν σε δράση.

Μην ξεχάσεις να δηλώσεις συμμετοχή στο επόμενο ΔΩΡΕΑΝ διαδικτυακό σεμινάριο με θέμα: Πώς να μετατρέψετε την επικοινωνία σας σε μια Κερδοφόρα ικανότητα για την επιχείρηση σας. Πάτησε ΕΔΩ και δες περισσότερα.

Αιτία 2. Τα email μηνύματα δεν προσφέρουν λύση

Τα μηνύματα δεν είναι μελετημένα για να δίνουν λύση σε πολύ συγκεκριμένα προβλήματα του κοινού σου. 

Λύση:

Πριν Ξεκινήσεις να γράφεις ένα κείμενο email  ή ένα άρθρο όρισε: 

  • 1ο. την κατηγορία του κοινού που θέλεις να βοηθήσεις, παράδειγμα γυναίκες 50 έως 65 που θέλουν να σβήσουν τις ρυτίδες και τις πανάδες από το πρόσωπο τους. 
  • 2ο.  αφιέρωσε χρόνο για να ανακαλύψεις το πρόβλημα που έχει αυτή η κατηγορία, παράδειγμα πανάδες και ρυτίδες που δεν φεύγουν με τα προϊόντα που ήδη χρησιμοποιούν. 
  • 3ο πες τους ποια πρακτικά βήματα μπορούν να ακολουθήσουν για να λύσουν αυτό το πρόβλημα. 

Αιτία 3. Γράφεις emails χωρίς να αφιερώσεις χρόνο στη μελέτη αναγνώρισης κοινού.

Δεν έχεις μελετήσει το κοινό σου και έτσι δεν γνωρίζεις τι φοβούνται τι επιθυμούν ή τι υποψιάζονται,  και αυτό συνεπάγεται στο ότι δεν μπορείς να αγγίξεις ψυχολογικά το κοινό σου και να ταυτιστούν μαζί σου.  

Λύση:

Χρησιμοποίησε τις επόμενες ερωτήσεις κάθε φορά που δημιουργείς email για να  είσαι σίγουρος ότι αυτό που γράφεις δίνει αξία. 

  • Αυτό που έγραψα στο email μπορεί να το εφαρμόσει κάποιος πρακτικά και να πάρει όφελος?Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει για να το κάνει?
  • Αυτό που έγραψα είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει το κοινό μου ή είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω μόνο εγώ και δεν ενδιαφέρει το κοινό που απευθύνομαι?
  • Τα βήματα που του λέω να ακολουθήσει  λύνουν την αιτία του προβλήματος του ή μόνο το σύμπτωμα?
  • Τα βήματα που του λέω να κάνει είναι ξεκάθαρα?  Επίσης είναι στο επίπεδο γνώσης του κοινού μου η τα διαβάζουν και νομίζουν ότι είναι πυρηνική Φυσική ?

Πώς να γράφεις κείμενα για email που δημιουργούν σχέσεις εμπιστοσύνης και άμεσες πωλήσεις χρησιμοποιώντας τις παρακάτω αξίες.

  • Αξία σε τεχνικό επίπεδο
  • Αξία σε οικονομικό επίπεδο
  • Αξία σε προσωπικό επίπεδο

Παράδειγμα πώς μπορεί να βοηθήσει η πληροφορία που δίνω  σε τεχνικό επίπεδο και να έχει αποτελέσματα το κοινό μου σε οικονομικό ή προσωπικό επίπεδο.

Μπορείς να κάνεις διάφορους συνδυασμούς με τις αξίες. 

Παράδειγμα:

Πώς μπορεί να βοηθήσει η πληροφορία που δίνω σε οικονομικό επίπεδο να έχει αποτελέσματα  το κοινό μου σε προσωπικό ή τεχνικό επίπεδο ή πώς μπορεί να βοηθήσει η πληροφορία που δίνω σε προσωπικό επίπεδο να έχει αποτελέσματα το κοινό μου σε τεχνικό ή οικονομικό επίπεδο. 

Πρακτικά παραδείγματα:

Σε αυτό το άρθρο σου περιγράφω σε τεχνικό επίπεδο αξίας τα βήματα που πρέπει να κάνεις για να εισπράξεις αποτέλεσμα  που έχουν αντίκτυπο σε οικονομικό και προσωπικό επίπεδο. 

Το αποτέλεσμα που εισπράττεις σε οικονομικό επίπεδο είναι ότι θα μετατρέψεις τους αναγνώστες σου σε πελάτες και σε προσωπικό επίπεδο είναι ότι θα κερδίσεις χρήματα για να μπορείς να ικανοποιήσεις κάποιες επιθυμίες σου που χρειάζονται χρήματα για να πραγματοποιηθούν. 

Πιθανά τεχνικά προβλήματα που ίσως έχεις και πώς θα τα λύσεις δημιουργώντας κέρδη από το email marketing:

Πρόβλημα 1. Ανοίγουν τα e-mail μου αλλά δεν πατάνε το σύνδεσμο για να αγοράσουν ή να συμμετέχουν παράδειγμα σε ένα σεμινάριο. 

Ο λόγος είναι ότι γράφεις τίτλους που προκαλούν το κοινό σου να ανοίξει το email αλλά το περιεχόμενο δεν δίνει αξία και έτσι δεν προκαλεί σε δράση.  Οταν γράφω ότι δεν δίνεις αξία εννοώ ότι η αξία που δίνεις πού μπορεί να είναι πραγματική δεν είναι αξία και για το κοινό που το προσφέρεις. 

Παράδειγμα, δίνεις σημαντικές πληροφορίες και tips για το πώς μία γυναίκα να σβήσει τις ρυτίδες και τις πανάδες από το πρόσωπο της αλλά το κοινό που έχεις στη λίστα σου είναι ηλικίες 20 με 30. 

Αυτό που ενδιαφέρει αυτές τις ηλικίες είναι πως θα λύσουν το πρόβλημα της ακμής και όχι πώς θα σβήσουν τις ρυτίδες που δεν έχουν. 

Ενώ στην αντίθετη περίπτωση αν τα άτομα που είχες στη λίστα σου ήταν πολύ στοχευμένα παράδειγμα γυναίκες από 40 έως 60+. Αυτό το άρθρο θα είχε εξαιρετικά αποτελέσματα στο να μετατρέψει τον αναγνώστη σε πελάτη. 

Η λύση

Δώσε μία πληροφορία που θα τους λύσει ένα πρόβλημα που τους πονάει ή τους κοστίζει σε χρόνο και χρήμα. 

Μην βάλεις κάποιο σύνδεσμο για να μεταφερθούν αλλού,  αλλά δώσε την πληροφορία μέσα στο σώμα του email και αφού δώσεις την αξία στο email στο τέλος πρόσθεσε ένα link για ένα άλλον πόνο που έχουν και τους δίνεις λύση για να μεταφερθούν παράδειγμα στο site σου  και να διαβάσουν ένα άρθρο ή να αγοράσουν ένα προϊόν. 

Πρόβλημα 2. Δεν ανοίγουν τα e-mail μου. 

Ενας λόγος είναι ότι οι τίτλοι σου δεν προκαλούν σε δράση, ένας δεύτερος λόγος είναι ότι άνοιξαν τα e-mail μερικές φορές αλλά δεν βρήκαν αξία και έτσι σταμάτησαν να τα ανοίγουν. 

Η λύση

Δεν υπάρχει μαγικό ραβδί, ξεκίνησε να προσφέρεις αξία και στους τίτλους και στο περιεχόμενο για να ενεργοποιηθεί το κοινό σου και να ξεκινήσει να σου στέλνει μηνύματα ενδιαφέροντος για τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σου. 

Πρόσφερε τους απλόχερα πληροφορίες που ίσως τΙς δίνεις επί πληρωμή  και μη φοβάσαι ότι θα χάσεις πελάτες γιατί ο λόγος που θα έρθουν σε σένα είναι γιατί θα δουν  μέσω της αξίας που προσφέρεις ότι γνωρίζεις πολύ καλά τη δουλειά σου. 

Ένας άλλος παράγοντας που πρέπει να σκεφτείς είναι με ποιο τρόπο προσέλκυσες αρχικά  αυτά τα άτομα να μπουν στη λίστα σου? 

Αν χρησιμοποίησες έναν τρόπο που σου έφερνε εύκολα επαφές αλλά αυτό που έδινες ως αντάλλαγμα για να βάλουν το e-mail τους δεν έχει άμεση σχέση με το αντικείμενο σου τότε πιθανόν να έχεις χτίσει μία λίστα από ανθρώπους που δεν τους ενδιαφέρει αυτό που προσφέρεις. 

Κάτι άλλο που πρέπει να σκεφτείς είναι αν σου συμβαίνει αυτό που προανέφερα είναι να τους προκαλέσεις να διαγραφούν από τη λίστα σου αν δεν τους ενδιαφέρει το περιεχόμενο που προσφέρεις. 

Ιδέες για το πώς μπορείς να το κάνεις:

Στείλε ένα  email με τίτλο Διαγραφή από τη λίστα και στο κείμενο μίλησέ τους ειλικρινά και πες τους ότι η πολιτική σου και η αντίληψή σου όσον αφορά το περιεχόμενο που στέλνεις έχει βελτιστοποιηθεί. 

Παρακάτω πες τους ότι αν στο παρακάτω κείμενο δεν βρουν αξία που να ταιριάζει με τις δικές σου ανάγκες και να τους λύνει ένα πραγματικό πρόβλημα μπορούν να διαγραφούν από τη λίστα και να σταματήσουν να λαμβάνουν e-mail από σένα.  

Στρατηγική email marketing

Το καλύτερο είναι να μην του πεις Πάτησε το κουμπί για να διαγράφεις  από τη λίστα  αλλά να του πεις στείλε μου απάντηση σε αυτό το e-mail με τη λέξη διαγραφή και θα σε  αφαιρέσω από τη λίστα. 

 Αυτό έχει δύο πλεονεκτήματα  και ένα κόστος. 

Το πρώτο είναι ότι αυξάνεις το deliverability rate, δηλαδή φαίνεται ότι οι συνδρομητές σου αλληλεπιδρούν με εσένα και έτσι τα μηνύματά σου δεν πηγαίνουν στα spam ή στις προσφορές. 

Και το δεύτερο πλεονέκτημα είναι ότι αποφεύγεις να σε χαρακτηρίσει το σύστημα ως spam αφού τις διαγραφές τις κάνεις εσύ και όχι οι συνδρομητές. 

 Το κόστος είναι ότι πρέπει να κάνεις τις διαγραφές χειροκίνητα. 

Το όφελος που θα έχεις αν καθαρίσεις την email λίστα σου.

  • Υψηλότερο open rate click-through rate και conversion rate δηλαδή μεγαλύτερο ποσοστό ανοιγμάτων, κλίκ, και υψηλότερη μετατροπή από αναγνώστης σε ενδιαφερόμενος και κατόπιν σε πελάτης. 
  • Μικρότερο κόστος στη συνδρομητική πλατφόρμα που χρησιμοποιείς.

Αν έχεις σκεφτεί και κάποιο άλλο όφελος που δεν το έχω σκεφτεί γράψε το στα σχόλια 

Tips για να αυξήσεις την αλληλεπίδραση, να χτίσεις σχέσεις εμπιστοσύνης και να δημιουργήσεις φανατικούς πελάτες:

Προκάλεσε τους να σου απαντάνε στα μηνύματα παράδειγμα όταν οι συνδρομητές μου μπουν στη λίστα e-mail μου τους αναφέρω ότι έχω μία εκπαίδευση αξίας 29 ευρώ που την δίνω μόνο στους ήδη συνδρομητές της λίστας μου ΔΩΡΕΑΝ και παρακάτω του λέω στείλε μου μήνυμα γράφοντας “Ναι θέλω την εκπαίδευση” και θα την λάβεις δωρεάν. 

Αυτό που πρέπει να προσέξεις είναι να τους προσφέρεις κάτι που έχει αξία για αυτούς και τους λύνει ένα πρόβλημα ή τους προσφέρει όφελος σε τεχνικό, οικονομικό ή προσωπικό επίπεδο. 

Το αναφέρω αυτό γιατί πολλές φορές είχα την ψευδαίσθηση ότι αυτό που πρόσφερα είναι ουάου αλλά ήταν μόνο ψευδαίσθηση γιατί έδινε λύση σε ένα δικό μου πρόβλημα και όχι σε ένα πρόβλημα του κοινού μου.

Κλείνοντας αυτό το άρθρο θα ήθελα να σου αναφέρω ότι πιστεύω ότι η λίστα πρέπει να χτίζει σχέσεις  εμπιστοσύνης με τους συνδρομητές. 

Είναι καλύτερο να στέλνεις ένα email το μήνα που πραγματικά να δίνει αξία στο κοινό σου παρά να τους στέλνεις  e-mail κάθε μέρα με θεωρίες που δεν τους λες πώς να τις κάνουν βήμα-βήμα πράξη. 

Πολλοί marketers έχουν μία εμμονή με το ποσοστό ανοίγματος και τα clicks  αλλά στο τέλος της ημέρας αυτό που μετράει είναι ποια είναι η αξία που πήρε το κοινό μου, πόσο περισσότερο με εμπιστεύτηκαν και πόσοι ήρθαν σε επαφή μαζί μου και έκλεισαν μία συμφωνία.  

Βοήθησε με να εμπλουτίσω αυτό το άρθρο με τις γνώσεις και την εμπειρία σου. 

  1. Γράψε στα σχόλια κάτι που μπορεί να δώσει αξία σε τεχνικό σε προσωπικό ή σε οικονομικό επίπεδο, πάντα σε σχέση με το θέμα του άρθρου. (αν έχεις κάποιο site που έχει σχετικό περιεχόμενο μπορείς να βάλεις το λινκ στο τέλος του κειμένου αξίας που έχεις να προσφέρεις.
  2. Ή γράψε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζεις και θα σου πω την γνώμη μου και πιθανές λύσεις. 
  3. Αν  εφάρμοσες κάτι από αυτά που διάβασες στο άρθρο και σου έδωσε αποτέλεσμα γράψε το στα σχόλια. 
  4. Ή απλά επαίνεσε με για το πόσο υπέροχο ήταν αυτό το άρθρο !!! 😍💪

Leave a Reply

Your email address will not be published.