Ιδρώνεις να γράφεις κείμενα για post στα social media που τελικά δεν σου φέρνουν νέους πελάτες. Με όλο αυτό το χρόνο και την ενέργεια που σπαταλάς σε μάταιες προσπάθειες, θα μπορούσες ήδη να έχεις κερδίσει νέους πελάτες!

Το μοντέλο Copywriting Pain-Agidate-Solution σου δίνει μια αλάνθαστη στρατηγική για τη συγγραφή κερδοφόρων κειμένων!

Δεν υπάρχει κανένας τρόπος να ελέγξεις τη συγγραφή ενός αποτελεσματικού κειμένου όταν δεν γνωρίζεις τους κανόνες! Οι κανόνες είναι τα πάντα στην επαγγελματική συγγραφή κειμένων.

Αυτό το άρθρο περιγράφει πώς να γράφεις κερδοφόρα κείμενα πωλήσεων και μάρκετινγκ με τον σωστό τρόπο.

Φόρμουλα Pain-Agidate-Solution

Η αδυναμία αποτελεσματικών κειμένων στην αγορά στόχο σου έχει αντίκτυπο, την ασάφεια και την αβεβαιότητα. Οι ορολογίες, οι σάλτσες, η άψυχη γλώσσα, και οι αοριστίες, περιορίζουν τόσο την αποτελεσματικότητα του μάρκετινγκ όσο και την ψυχαγωγική αξία των μηνυμάτων σου.

Η φόρμουλα κειμενογράφησης Pain-Agidate-Solution (Πόνος – Αναστάτωση/ταραχή – Λύση) μπορεί να σε βοηθήσει να απομακρύνεις τη σύγχυση από τα μηνύματά σου.

Χρησιμοποιείται για διάφορους σκοπούς, όπως η συγγραφή τίτλων, υποκεφαλίδων, κειμένων πωλήσεων, email μαρκετινγκ, άρθρων, διαφημίσεων, και άλλων κειμένων που απαιτούν άμεση ανταπόκριση. Με τη χρήση αυτής της φόρμουλας θα είσαι σε θέση να γράφεις με σαφήνεια και ακρίβεια. Θα αποφύγεις τις ανούσιες λέξεις, προτάσεις και την περιττή ορολογία. Τα κείμενα σου θα είναι πιο διασκεδαστικά και ελκυστικά.

*Αν έχεις μια επιθυμία ή ένα πονο στην επιχείρηση σου ή στις πωλήσεις σου κλείσε ένα δωρεάν ραντεβού 45΄ λεπτών διαδικτυακά. Πάτησε ΕΔΩ

Οι ποιο ισχυρές λέξεις στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις

7 Σημεία

Πριν όμως προχωρήσουμε στο μοντέλο Pain-Agidate-Solution ας δούμε 7 σημεία που πρέπει να προσέξεις πριν ξεκινήσεις να δημιουργείς κείμενα.

1. Δύο από τις πιο ισχυρές λέξεις σε ένα μήνυμα μάρκετινγκ είναι το “Γιατί;” και το “Επειδή”.

2. Χρησιμοποιήστε τη δύναμη του “Γιατί;” και του “Επειδή” για να κατανοήσεις τις πραγματικές ανάγκες και επιθυμίες του πελάτη σου.

3. Τα μηνύματα μάρκετινγκ μεγάλης κλίμακας πρέπει να είναι συγκεκριμένα και περιγραφικά- ωστόσο, η γλώσσα που θα χρησιμοποιηθεί πρέπει να είναι φιλική, συζητήσιμη και φιλόξενη.

4. Πριν ξεκινήσετε να γράφετε, ρωτήστε “Γιατί;” και “Επειδή”. ΓΙΑΤΙ να με ακούσει ή να αγοράσει από εμένα ο υποψήφιος πελάτης μου. Ποιος είναι ένας σημαντικός λόγος για να σε ακούσει ο υποψήφιος πελάτης σου, και τι θα κερδίσει ; (η δεύτερη ερώτηση απαντάει στο, Επειδή)

5. Οι σωστές ερωτήσεις “γιατί” μπορούν να σου αποκαλύψουν κρυφά κίνητρα και να σε βοηθήσουν να διαμορφώσεις τα μηνύματα μάρκετινγκ, του κειμένου του ιστότοπου σου, του σχεδιασμού των προϊόντων σου κτλ.

6. Το “γιατί” και το “επειδή” είναι δύο λέξεις που μπορούν να εκτοξεύσουν ή να καταστρέψουν μια εμπειρία πελάτη. Οι άνθρωποι αισθάνονται μειονεκτικά και αμφισβητούν αν ρωτήσουν γιατί κάτι γίνεται με έναν συγκεκριμένο τρόπο. Για να αποφύγει αυτό το αίσθημα, μια μάρκα πρέπει πάντα να απαντά στο “Γιατί;” με μια απλή, ειλικρινή απάντηση (π.χ. “Επειδή σας εκτιμούμε”).

7. Η λύση που θα προσφέρεις πρέπει να μιλάει στη γλώσσα του υποψήφιου πελάτη σου.

Αρνητικό και Θετικό. Μοντέλο PAS

Το μοντέλο Copywriting pain- agitate – solution είναι μια τεχνική συγγραφής κειμένων που χρησιμοποιεί την αρνητικότητα ακολουθούμενη από κάτι θετικό για να προκαλέσει τους αναγνώστες.

Είναι επίσης γνωστό ως PAS.

Το μοντέλο PAS είναι μια φόρμουλα τριών στοιχείων που συνδυάζονται σε διαφορετικές φάσεις για να μπορέσεις να δημιουργήσεις εξαιρετικά κείμενα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλές διαφορετικές καταστάσεις.

Το μοντέλο αυτό έχει σχεδιαστεί για να εξηγήσει γιατί οι άνθρωποι που δεν σε έχουν γνωρίσει ποτέ, δεν σου οφείλουν τίποτα και δεν έχουν κανένα λόγο να ενδιαφέρονται για εσένα, θα πρέπει να συνεργαστούν μαζί σου. Οι τρεις αυτές φάσεις περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Πόνος
  • Αναστάτωση/ταραχή
  • Λύση

Αυτή είναι η βασική δομή όλων των πειστικών επικοινωνιών. Είναι σημαντικό να καταλάβεις πώς λειτουργεί πριν προσπαθήσεις να γράψεις τα δικά σου κείμενα ή να προσλάβεις κάποιον άλλο για να τα γράψει για ΄σένα.

Αυτή η διαδικασία σου διασφαλίζει ότι το κοινό σου θα θυμάται, ΠΩΣ το προϊόν/υπηρεσία σου μπορεί να λύσει τα σημεία πόνου τους και να τους κάνει να νιώσουν ενθουσιασμένοι.

Ακολουθώντας αυτό το μοντέλο, θα διασφαλίσεις επίσης ότι το κείμενο σου (για όποιο σκοπό και αν προορίζετε) είναι αρκετά καλό ώστε να δεσμεύσει ένα ευρύ κοινό και να σου φέρει περισσότερους πελάτες.

Εμπνευστής του μοντέλου Pain-Agitate-Solution

Το μοντέλο κειμενογράφησης Pain-Agitate-Solution δημιουργήθηκε από τον John E. Kennedy στο βιβλίο του “Scientific Advertising” που πρωτοεκδόθηκε το 1923. Σε αυτό το βιβλίο διδάσκει πώς να γράφουμε διαφημίσεις για προϊόντα και υπηρεσίες.

Εξηγεί επίσης πώς να επιτύχουμε περισσότερες πωλήσεις για αυτά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, αλλά αυτός δεν είναι ο σκοπός αυτού του άρθρου.

Ο σκοπός είναι να εξηγήσουμε τι είναι το μοντέλο Copywriting Pain-Agitate-Solution και πώς να το χρησιμοποιήσεις. Το μοντέλο Copywriting Pain-Agitate-Solution, γνωστό και ως “PAS”, αποτελείται λοιπον από 3 μέρη που θα σου εξηγήσω θεωρητικά και παρακάτω θα δούμε παραδείγματα στην πράξη.

1) Το πρόβλημα ή ο πόνος:

Σε αυτό το πρώτο σημείο πρέπει να ξεκινήσεις λέγοντας κάτι που θα κάνει τον αναγνώστη να νιώσει άβολα, και αυτό είναι ο πόνος (το ίδιο ισχύει αν το κάνεις βίντεο ή ηχητικό).

Αυτό είναι το συναίσθημα που νιώθει ο πελάτης. Συνήθως είναι κάτι αρνητικό, κάτι από το οποίο θέλουν να απαλλαγούν. Είναι αυτό που βιώνει ή έχει βιώσει στο παρελθόν.

Θα μπορούσε να είναι ένας εκνευρισμός, ένα χάσιμο χρόνου, μια δυσφορία κ.λ.π. Όσο περισσότερο δεν τους αρέσει ο πόνος τους, τόσο μεγαλύτερη είναι η επιθυμία τους να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σου που θα ανακουφίσει τον πόνο τους.

Εδώ πρέπει να περιγράψεις με σαφήνεια το πρόβλημα ή τον πόνο που μπορεί να λύσει το προϊόν σου. Ποιο είναι το πρόβλημα ή ο πόνος;

Πρέπει το πρόβλημα που δημιουργεί συναισθηματικό πόνο να το περιγράψεις πολύ ξεκάθαρα με λίγες μόνο λέξεις, ώστε οι άνθρωποι να καταλάβουν παρακάτω τι χρειάζονται, τι τους λείπει και πώς μπορεί το προϊόν σου να λύσει το πρόβλημα ή τον πόνο τους.

2) Αναστάτωση/ταραχή:

Τώρα είναι αυτό που πρέπει να κάνεις για να επιδεινώσεις το πρόβλημα και να κάνεις τον πόνο του πελάτη σου ακόμα χειρότερο.

Πρέπει σε αυτό το στάδιο να αποκαλύψεις και άλλες πτυχές του πόνου του και να τις αναδείξεις, επισημαίνοντας, πώς το πρόβλημα επηρεάζει τον υποψήφιο πελάτη σου ή πώς θα τον επηρεάσει στο μέλλον.

Πολλαπλασίασε τον πόνο δείχνοντάς του πόσο θα τον πληγώσει αν αφήσει το πρόβλημα άλυτο. Το στοιχείο της αναστάτωσης είναι βασικό γιατί αποδεικνύει πόσο σοβαρό είναι το πρόβλημα και πόσο πολύ ο πελάτης θέλει ανακούφιση από το πρόβλημά του.

Όσο μεγαλύτερος ο πόνος .. τόσο ποιο επιθυμητή η θεραπεία

3) Λύση:

Εδώ είναι που μπαίνεις στο παιχνίδι και τους δείχνεις πώς μπορείς να τους βοηθήσεις να απαλλαγούν από τον πόνο.

Παραδείγματα στην πράξη

Ας δούμε μερικά παραδείγματα ξεκινώντας από το ίδιο το άρθρο που διαβάζεις.

Παράδειγμα – άρθρο.

Ξεκινώντας να διαβάζεις αυτό το άρθρο η πρώτη παράγραφος έχει γραφτεί με αυτό το μοντέλο. Ας το αναλύσουμε.

ΠΟΝΟΣ: Ιδρώνεις να γράφεις κείμενα για post στα social media που τελικά δεν σου κερδίζουν νέους πελάτες.

Αναστάτωση/ταραχή: Με όλο αυτό το χρόνο και την ενέργεια που σπαταλάς σε μάταιες προσπάθειες, θα μπορούσες ήδη να έχεις κερδίσει νέους πελάτες!

ΛΥΣΗ: Το μοντέλο Copywriting Pain-Agidate-Solution σου δίνει μια αλάνθαστη στρατηγική για τη συγγραφή κερδοφόρων κειμένων!

Αν παρατηρήσεις το άρθρο από την αρχή θα ανακαλύψεις, (τώρα που γνωρίζεις γιαυτό το μοντέλο) ότι παντού χρησιμοποιείτε αυτό το μοτίβο.

Παράδειγμα fb ads.

Σε αυτό το σημείο το σενάριο είναι ότι μια εταιρεία που αναλαμβάνει να δημιουργήσει διαφημίσεις στο Facebook γράφει κείμενα για να πείσει τους υποψήφιους να επικοινωνήσουν μαζί τους.

*Όλα τα παρακάτω κείμενα είναι πρωτότυπα και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ και πουθενά (τουλάχιστον μέχρι την ώρα που τα έγραψα)

Παράδειγμα Α.

Πόνος: Η αγορά διαφημίσεων στο facebook και η πραγματοποίηση πωλήσεων μέσω του facebook μπορεί να είναι δύσκολη.

Αναστάτωση: Υπάρχει τόσο πολλή ορολογία, πολιτικές, και παραλλαγές στη διαφήμιση στο Facebook, που είναι εύκολο να χαθείς στα σύννεφα.

Λύση: Θέλετε να μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε το μάρκετινγκ του Facebook για να κάνετε περισσότερες πωλήσεις; Έχετε έρθει στο σωστό μέρος. Εδώ ακολουθούμε μια απλή προσέγγιση, δίνοντάς σας απλά και εφαρμόσιμα βήματα. Καλέστε μας στο …..

Παράδειγμα Β.

Πόνος: Η στόχευση πωλήσεων στο Facebook είναι τέχνη, όχι επιστήμη. Με τόσους πολλούς παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη και τόσες πολλές αντικρουόμενες απόψεις που πρέπει να ακουστούν, το να το κάνεις μόνος σου μπορεί να είναι αποθαρρυντικό.

Αναστάτωση: Κάνοντας τις σωστές κινήσεις μπορεί να απογειώσετε τις πωλήσεις σας. Κάνοντας τις λάθος κινήσεις μπορεί να καταλήξετε να χρεοκοπήσετε.

Λύση: Γίνετε μέλος της αποκλειστικής μας κοινότητας σήμερα. Εδώ θα εξερευνήσετε λεπτομερώς τις δωρεάν στρατηγικές διαφημίσεων Facebook, θα ανακαλύψετε πώς να βρείτε μια νικηφόρα στρατηγική μέσα σε λίγα λεπτά και θα λάβετε προσωπική υποστήριξη για τις διαφημίσεις Facebook από την ομάδα των ειδικών μας. Κάνε κλίκ στον σύνδεσμο και μπες στην ομάδα.

Παραδείγματα Δίαιτα / απώλεια βάρους.

Σε αυτά τα υποθετικά σενάρια άνθρωποι που ασχολούνται με την απώλεια βάρους προσπαθούν να πείσουν τον υποψήφιο πελάτη τους χρησιμοποιώντας την φόρμουλα PAS.

Παράδειγμα Α.

Πόνος: Παλεύετε συνεχώς με το βάρος σας;

Αναστάτωση: Δεν είστε μόνοι. Εκατομμύρια άνθρωποι κάθε χρόνο αγωνίζονται να χάσουν βάρος και να το διατηρήσουν.

Λύση: Εδώ μπορείτε να ανακαλύψετε μερικές απλές μεθόδους αδυνατίσματος που θα κάνουν τη διαφορά.

Παράδειγμα Β.

Πόνος: Κανείς δεν θέλει να είναι παχύς. Οι περισσότεροι από εμάς θέλουμε να δείχνουμε καλύτερα και να αισθανόμαστε πιο υγιείς, αλλά οι δίαιτες συνήθως δεν αποδίδουν και η άσκηση είναι βαρετή.

Αναστάτωση: Ο σημερινός καθιστικός τρόπος ζωής καθιστά όλο και πιο δύσκολο να χάσετε βάρος, οπότε οι πιθανότητες να γίνετε αδύνατοι, υγιείς και σέξι εξαφανίζονται.

Λύση: Η φόρμουλα αδυνατίσματος που δημιουργήσαμε σας καθοδηγεί βήμα προς βήμα πώς να χάσετε βάρος. Περιηγηθείτε στον ιστότοπό μας για να βρείτε νόστιμες συνταγές με λίγες θερμίδες που ετοιμάζονται εύκολα και γρήγορα, με λεπτομερείς οδηγίες για τον τρόπο παρασκευής τους και συμβουλές για το πώς να τρώτε λιγότερο και ταυτόχρονα να απολαμβάνετε υπέροχο φαγητό. Διαβάστε το πρώτο άρθρο.

Παράδειγμα Γ.

Πόνος: Έχετε ξανά προσπαθήσει, έχετε διαβάσει όλα τα βιβλία και ακόμα δεν μπορείτε να χάσετε βάρος.

Αναστάτωση: Με τον σημερινό πολυάσχολο τρόπο ζωής και την αφθονία των γεμάτων, ζάχαρης, σνακ και των λιπαρών τροφών, μπορεί να είναι δύσκολο να βρούμε μια υγιή ισορροπία.

Λύση: Εδώ στο … (όνομα εταιρείας), σας διδάσκουμε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για να ξαναβρείτε τη φόρμα σας! Οι ειδικοί μας σε θέματα υγείας έχουν περάσει χρόνια ερευνώντας τις αιτίες της αύξησης του σωματικού βάρους και διαθέτουν τόσο τις λύσεις όσο και την υποστήριξη που χρειάζεστε στην προσπάθειά σας για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Συμπληρώστε την φόρμα και για ένα δωρεάν ραντεβού.

Παραδείγματα Ομορφιά / Γυναίκα

Σε αυτό το υποθετικό σενάριο, κάποια εταιρεία κάνει χρήση της φόρμουλας PAS για να πείσει τους υποψήφιους πελάτες της να αγοράσουν.

Παράδειγμα Α.

Πόνος: Μπορεί να θέλετε να τρίψετε όλο το δέρμα σας, αλλά δεν θέλετε να το απογυμνώσετε από τα φυσικά του έλαια.

Αναστάτωση: Δεν είναι καλές οι λύσεις που αφαιρούν τα φυσικά σας έλαια και αφήνουν το πρόσωπό σας, ξηρό και ανίκανο να αναπνεύσει.

Λύση: Τα προϊόντα ομορφιάς της εταιρείας μας είναι η λύση για τις γυναίκες που επιθυμούν να έχουν όμορφο δέρμα. Υπάρχουν προϊόντα ομορφιάς για κάθε περίσταση – προϊόντα περιποίησης μαλλιών, μακιγιάζ και κρέμες προσώπου που παρέχουν βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά σημαντικά για την ανάπτυξη και τη διατήρηση υγιούς δέρματος. Συμπληρώστε την φόρμα για να λάβετε ένα δωρεάν δείγμα της επιλογής σας.

Παράδειγμα Β.

Πόνος: Τι κάνετε όταν θέλετε να απαλλαγείτε από όλες αυτές τις ενοχλητικές τρίχες στο πρόσωπο, τα χέρια, τις περιοχές του ματιού ή οπουδήποτε αλλού;

Αναστάτωση: Θα μπορούσατε να είστε γενναίες και να χρησιμοποιήσετε ένα ξυράφι. Αλλά μπορεί να δημιουργήσετε κοψίματα και τραυματισμούς, για να μην αναφέρουμε κηλίδες, πονεμένα σημεία, τρίχες που ξεφυτρώνουν και σπυράκια.

Λύση: Η λύση είναι απλή: μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε προϊόντα αποτρίχωσης για να έχετε όμορφο δέρμα σε ελάχιστο χρόνο. Και το καλύτερο από όλα, είναι οτι θα τα βρείτε πιο φιλικά για το δέρμα σας και λιγότερο επώδυνα. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και δείτε το πρώτο βίντεο.

Παράδειγμα Γ.

Πόνος: Το να μην αισθάνεσαι καλά δεν είναι διασκεδαστικό.

Αναστάτωση: Υπάρχει πολύ υλικό στο διαδίκτυο που σας υπόσχεται ότι θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε καθαρό και λαμπερό δέρμα. Αλλά ποιον θα εμπιστευτείτε;

Λύση: Οι κριτικές μας είναι από αληθινούς ανθρώπους που έχουν δοκιμάσει τα προϊόντα – δεν δεχόμαστε δωρεάν κριτικές προϊόντων ή χορηγών, ώστε να ξέρετε ότι μπορείτε να μας εμπιστευτείτε! Διαβάστε τις κριτικές και συμπληρώστε την φόρμα για έναν δωρεάν καθαρισμό προσώπου.

Κλείσιμο και σημαντικά σημεία

Κλείνοντας αυτόν τον οδηγό θα πρέπει να σου αναφέρω ότι είναι πολύ σημαντικό να μην λείπει κανένα από αυτά τα στοιχεία όταν γράφεις ένα κείμενο.

Ένα κείμενο που προσφέρει λύση χωρίς τα μέρη ΠΟΝΟΣ και ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ δεν είναι αρκετά πειστικό . Παράλληλα η απουσία του μέρους ΛΥΣΗ μπορεί να αφήσει σε έναν υποψήφιο με την αμήχανη αίσθηση ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτό το προϊόν ή την υπηρεσία.

Και αν δεν παρουσιάσεις καμία λύση, τότε ο υποψήφιος πελάτης σου δεν ξέρει τι να κάνει.

Το μοντέλο είναι χρήσιμο για κάθε είδους κείμενου πώλησης, διαφήμιση, άρθρο, ιστότοπο ή κείμενο email που γράφεται για να πουλήσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Ωστόσο, κάθε είδος κειμενογραφίας χρειάζεται τη δική του προσαρμογή για αυτό το μοντέλο.

Αν έχεις φτάσει σε εκείνο το σημείο που η ανεύρεση νέων πελατών σου έχει γίνει εφιάλτης….

Αν έχεις γίνει επιστήμονας στο μάρκετινγκ διαβάζοντας τα βιβλία τον “Γκουρού του ιντερνετ” αλλά συνεχίζεις να μην έχεις πωλήσεις….

Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να κλείσεις ένα δωρεάν ραντεβού 45΄ λεπτών μαζί μου μέσω zoom και να μάθεις πώς μπορείς να μετατρέψεις τον πόνο και την ταραχή τον πελατών σου σε πωλήσεις. Συμπλήρωσε την φόρμα και έλα σε επαφή μαζί μου. Πάτησε ΕΔΩ

*Αν έχεις μια επιθυμία ή ένα πονο στην επιχείρηση σου ή στις πωλήσεις σου κλείσε ένα δωρεάν ραντεβού 45΄ λεπτών διαδικτυακά. Πάτησε ΕΔΩ


Leave a Reply

Your email address will not be published.